Search This Blog

Monday, December 12, 2011

IPAD 2 REVIEW ??? eh tak...BIRD VIEW je...

hahah...sebelum tido ni...aku bukak ipad...tup2 jumpa game baru...yesza...sangat seronok game nye...
tiba2 aku teringin nak review macam orang lain buat...tapi aku xperofesional sangat la nak review gadget2 ni..berangan2 bleh la...so jom berangan...

"ehem2...kasim (bukan nama sebenar)...ko tgk ni...style dowh bleh touch2 screen..."

"ye ke? menatang ape ni?"

"ni la IPAD..kau xtau ke...pergh ketinggalan zaman betul la kau ni.."

"iPad la dolmat..bukan IPAD...eja pun salah..nak kata kat aku...ape kau tau pasal iPad ni..cerita la sket.."

"haha...aku mana tau...(macam mana dia tau aku eja salah? bukan tengah besembang ke?) yang aku tau iPad ni macam laptop je..'KOT'.."

"hmm tu la kau...iPad ni...bukan macam laptop je..dia da jadi satu trend technology la..orang panggil MOBILE DEVICE..haha..jangan xtau plak..dia lebih pada handphone tapi xmacam handphone...and kurang sikit dari laptop.."

"ye ke? tapi kenapa Mark Zuckernberg cakap iPad ni Computer?"

"eyh? yeke dia ckap mcm tu?"

"kau pun 2x5 je ngn aku..aku xtau technology..kau xtau berita..."

hahahaha...jangan xtau...sekarang ni...iPad da macam2 apps n accessory da...kalah si ANDO...a.k.a ANDROID... apps kat ipad ni lagi menarik...cthnya..ade pemuzik yang da iktiraf ipad ni as instruement sebab ada apps2 yang bleh jadi macam alat muzik real...haha..kepantasan iPad ni xleh ditandingi oleh mana2 device lain lagi...smooth je iPad ni...tapi ade gak kkurangan dia ngn ANDO tu...
masing2 ade kelebihan masing2...tapi aku pilih iPad utk keselesaan hidup aku...ahahah...boleh melukis dengan aman dan damai tanpa sangkut2...hahaha..

so...beli la iPad 2 utk keselesaan anda...


hahah ni la rupa ipad selepas ditambah keyboard...logitech...harga dia? RM250 lbih kurang camtu la..keyboard sahaja ye..iPad nye lain harga...(patut la zuckernbeg kata da jadi computer..@ laptop)

No comments:

Post a Comment