Search This Blog

Monday, December 12, 2011

TAHUN BARU??? OH!..TIDAKKKKKKKKK!!!!

sedar xsedar...da setahun xtulis dalam blog ni...kah2...angan2 taik kucing...puihhh...ape la aku ni... hahaha..xdela sbenarnya...sejak ade facebook ni..aku da lupe lak pasal blog2 ni...sampai la satu masa dihujung tahun ni..aku ingat balik...sebab apa?? ha sebab ade member ni dok wat blog la pulak...ahaha..so aku pun rasa nak memeriahkan blog kengkawan..aku updatela...(mana la tau lepas2 ni menjadi lak taktik2 kotor aku nak jadi blogger..) ahahaha...





hahaha ni la mamat aku ckap tu...kurang xkurang gak ar dia ni...muka da macam pelakon negara mana aku pun xtau...tapi kalau suh dia melukis..mmg boleh pegi jauh...tgk header blog dia pun da tau dia ni kreatif... tambah plak ngn ayat2 cam haram dari beliau..memartabatkan lagi la kesengalan beliau...

hahahah ni la dia hasil tangan dia yang kere aktif....hasil ayat2 tangan dia plak bleh tahan...so kepada sesapa yang terbaca blog usang yang ditinggalkan aku ni...sila la lawat blog dia ni...promote kengkawan...ahahaha

http://tangankananhafiz.blogspot.com join2...layan cerita2 merapu tapi benar dia ni..~

1 comment:

  1. engkau rupenye mahkluk yg dinamakan caxa blanca yg slalu aku nmpk kat fb tu ek...huhuhu...

    ReplyDelete