Search This Blog

Thursday, December 15, 2011

iPhone 4s is coming to MALAYSIA!!!! yearghh!!! im getting it!

okey2..now im at BUKIT TINGGI KLANG...'MACHINE'..waiting for my first iphone...the queue here is about 120 peoples....and fortunately im number 50s something like that....huh..so tired...need to queue from 3am until now...and just can get my iPhone 4S at 10pm...i think...(again)...so so so so excited..need some sleep but i cant...


suddenly...terbangun...argghhh aku mimpi lagi...patut la macam pelik je aku ade duit bnyak2 nak beli iphone...macam ni boleh tekanan jiwa...ni mesti kes smalam bnyk sangat baca pasal iphone 4s nak kuar kat malaysia hari ni...kesian sungguh nasib si bujal kerana iphone idamannya masih tidak kelihatan...gila la iphone 4s ni...aku geram betul...dengan teknologi camera dia je da bleh buat aku angau nak benda ni...siot la..kenapa la diorang letak kmudahan stabilizer kat video 1080p yang dihasilkan oleh iphone 4 ni..

Ini la super duper tiny gadget yang harus dimiliki oleh kaum2 gila gadget....dan gila kamera...video maker pun ye jugak...argh sume la...gila game ke...gila ape ke..sume kena bli...


ish la..kamera punya pasal sampai macam ni angau nye...dasat betul si mendiang steve job tu...da mati pun susahkan hati orang...ahaha..xpe2..da keja nanti aku sebat 2 bijik....ko nak jugak? xpe aku up lagi 2...nnti dtang jmpa aku bli kat aku...ahaha...

SIAO punya mimpi...kalau aku xbgun tadi kompom2 dapat rasa pakai iphone 4S kejap...dalam mimpi pun dalam mimpi la...silap2 SIRI dia kuar suara Housemate aku...ahaha..

hmm...letih la macam ni...asik berangan je keja ko blanca...tdo balik la...

ciss...perli aku la ni...bantal pun ko nak promote ye encik APPLE..

...ni suma ko punya pasal la khai...gi review bagus2 kenapa...korang baca sndri la pasal iphone 4 ni..kat sini... just khai nye blog~ boleh tgk contoh2 gambar dari kamera iphone 4s sekali...

No comments:

Post a Comment