Search This Blog

Monday, December 12, 2011

REVIEW the PAST TENSE

huhu..dlu aku da ade blog...tapi sekerat jalan je habis nye...sbb masa tu ade problem ngn penggunaan jalur lebar..streamyx pun kena potong...ahaha..padan muka aku..orang suma jadi blogger aku jadi belaga..(ape ntah aku cakap..) hmmm so nak berangan kejap jadi blogger...

http://somesense7.blogspot.com/ ni le link dia...ahahah korang bosan2 gi la baca ape aku merepek...cam haram... konon photography la...chaitt...xkemana mana photography aku...ahahahaha~ asik berangan je aku ni...

hari2 masak sambal...harap xjadi bebal...ahahaha..pantun ape ntah...


so..korang ade blog x? add la as friend..hahaha sbenarnya aku da lupa email n password blog aku tu...ahahah..jadi ni la blog aku yang xde la baru sangat...tapi nak bagi nafas baru sbb nak suka2 buat keja time2 banyak keja..ape keja dah nye..

nyanyi jap..."old friend...why so shy..." -adele... hoho...

No comments:

Post a Comment